2 sierpnia 2012

Tort

Zainspirowana Waszymi pracami oraz stroną easypapercrafts postanowiłam spróbować swoich sił w pieczeniu. Konkretniej mówiąc w papierowym pieczeniu :)


Tort powstał z 12 małych kawałków, które można otworzyć i wypełnić słodkościami itp. Mój jeszcze nie otrzymał słodkiej zawartości. Zastanawiam się również nad dodatkowym ozdobieniem. Muszę wybrać się na zakupy, bo z tego co mam u siebie jakoś nic mi nie pasuje pod ten tort. 
Gdzie Wy się zaopatrujecie w różne cuda? Polecacie jakieś sklepy? Chętnie do nich zawitam.



4 komentarze:

  1. o kurczę!!! świetny torcik, pierwszy raz taki widzą :P jest zaje*****!!! proponuję wsadzic do niego batoniki musli z lidla. idealnie będą pasowac do tych trójkątów :) dzięki za odiwedzinki i zapraszam częściej :P
    P.S. gdzie Ty masz obserwatorów??? chciałam dołączyc a tu lipa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobry pomysł z tym batonikiem :)O obserwatorach zapomniałam :P Ale już dodane.

      Usuń
  2. Robi wrazenie :) super.dzielo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wspaniałe ! mogłyby też się tam znaleść rafaello albo małe marsy coś takiego ;d Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...