7 września 2012

Pojemnik na długopisy

Dziś przerobiłam swój stary pojemnik na przybory. Teraz, mam nadzieję, jest odpowiednim dodatkiem na biurku. 

 

 Jak powstał?
Stary, okrągły pojemnik na przybory obkleiłam szarym papierem. Papier wystarczy gdzieniegdzie przykleić taśmą. Jako pojemnik możecie wykorzystać metalową puszkę, szklany słoik lub cokolwiek innego wpadnie Wam w ręce:)
Ciekawy efekt można uzyskać ze szklanym słoikiem (niepotrzebną szklanką) obklejając go koronkową taśmą.
Następnie smarujemy powierzchnię pojemnika klejem. Może być klej do papieru Magic. Ja akurat miałam pod ręką klej polimerowy. Nie pytajcie dlaczego ten, po prostu leżał sobie beztrosko na biurku ;). Radzę smarować klejem po około 1-1,5 cm szerokości pojemnika, ponieważ może zbyt szybko wyschnąć zanim zaczniecie owijać. Mając posmarowaną powierzchnię zaczynamy ściśle owijać sznurek lub dratwę wokoło.  Na koniec możemy przyozdobić pojemnik dodatkami. Jakaś kokardka bądź papierowy kwiatek, myślę, że będą okej.

A jak wygląda Twój pojemnik na przybory? Pochwal się! Chętnie go zobaczę :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie i pomysłowo co najważniejsze ;) praktyczne. Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię kolejne podejście do napisania komentarza. Ale przez weryfikację obrazkową jest to bardzo trudne. A pomysły masz fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, prosty pomysł, a jaki efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby proste, a ile uroku dodaje przedmiotowi codziennego użytku, bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...