14 września 2012

Serca

Zainspirowana pracami z tego bloga oraz kursami, które przedstawia autorka postanowiłam spróbować własnych sił w papierowej wiklinie. Nigdy wcześniej nie znałam tej techniki. Spodobało mi się wyplatanie. Kurs do trudnych nie należy, każdy może spróbować! Gorąco polecam :)











 

Miałam wybrać blogi, które zasługują na wyróżnienie. Jak dla mnie to każda z Was tworzy coś pięknego, wspaniałego i cudownego. Wszystko zapiera dech w piersiach!
Dlatego postanowiłam stworzyć dodatkową stronę na moim blogu z Inspiracjami. W tej zakładce znajdziecie mnóstwo inspiracji z Waszych blogów i nie tylko.
Zakładka z Inspiracjami już wkrótce! :)

Jeśli chcesz żeby Twój blog również znalazł się w zakładce - daj mi znać zostawiając komentarz lub wiadomość. Wtedy na pewno nie pominę Twojego bloga.

1 komentarz:

  1. Fajnie wyglądają. Mnie też kuszą i kuszą takie wyroby.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...