10 lutego 2014

Walentynkowe serduszka

Wielkimi krokami zbliżają się Walentynki. Jedni obchodzą to święto, drudzy nie. Zależy co kto lubi.
A Wy jak podchodzicie to tego święta? Kochacie przez cały rok i niczym szczególnym nie są dla Was Walentynki? A może wolicie świętować tylko w takie okazje?

W zeszłym roku przedstawiałam kilka inspiracji na czas Walentynek. Na innym blogu bardzo mi się spodobał pomysł serduszek na patyku i postanowiłam wykonać swoje. Serduszka są z masy solnej umocowane na patyku. Pomalowałam je na tradycyjny czerwony kolor i przyozdobiłam białą farbą. Każde serduszko dostało również kokardkę z naturalnego sznurka. Są świetnym pomysłem na podarunek dla ukochanej osoby lub miłą ozdobą np. do jakiegoś kwiatka w doniczce. 



4 komentarze:

  1. Ja mam mieszane uczucie co do Walentynek ;) Jednak skłaniam się bardziej do opcji, że to miłe, przyjemne święto ;)
    A serduszka z masy solnej wyglądają sympatycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zdania, że to miłe święto :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...