16 kwietnia 2014

Jarmark Wielkanocny

W tym roku miałam okazję uczestniczyć w dwóch imprezach wielkanocnych. Obie były dla mnie miłym doświadczeniem, okazją do ciekawych rozmów na temat rękodzieła oraz spotkania ludzi z pasją. 
Pierwszy odbył się w minioną sobotę w Miejskim Ośrodku Kultury w Piławie Górnej (link), który był połączony z konkursem na palmę oraz pisankę wielkanocną. Moje stoisko wyglądało tak:

Dzień później w Niedzielę Palmową gościłam w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu (link). Choć słońca było mało to atmosfera, która tam panowała była wyśmienita. Przyszło bardzo dużo ludzi, którzy mogli pozwiedzać Skansen, zaopatrzyć się w wielkanocne ozdoby oraz spróbować wielkanocnych smakołyków. Poniżej moje stoisko na świeżym powietrzu :)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...