18 sierpnia 2014

Chustecznik decoupage

Przed relacją z Targów Produktu Regionalnego i Rękodzieła Artystycznego oraz Miodobrania chciałam Wam pokazać drewniany chustecznik ozdobiony techniką decoupage. 



Jakieś trzy lata temu zrobiłam moją pierwszą szkatułkę na biżuterię właśnie tą techniką, którą podarowałam mamie. Wtedy mało co wiedziałam na ten temat. Szczerze mówiąc mogłabym ją teraz jakoś poprawić, bo wydaje mi się trochę biedulka... Może nie będę jej tutaj pokazywać :P

Niedawno znalazłam w sieci blog Zuzy decustyle, prace tej dziewczyny sprawiły, że od nowa zainteresowałam się decu. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia jej bloga - Zuza tworzy niesamowite szkatułki i nie tylko. Znajdziecie również cenne porady w technice decoupage. 

Od teraz można powiedzieć, że wróciłam bogatsza w nowe doświadczenia i pełna inspiracji do pracy z drewnem i decoupage. 

Już jutro fotorelacja z kiermaszy, które odbyły się w weekend.


2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...