19 sierpnia 2014

Fotorelacja z kiermaszy



Witajcie :)

Poniżej kilka zdjęć mojego stoiska z Ząbkowic Śląskich. Jak było? Fajnie! Uwielbiam atmosferę panującą na takich jarmarkach. Zawsze znajdzie się ktoś chętny do wymiany doświadczeń oraz pozna się nowych, inspirujących twórców. Bardzo mnie cieszą takie inicjatywy. Na takich targach niestety mniej jest stoisk z rękodziełem nad czym ubolewam. Ludzie chętniej kupują coś do zjedzenia np. wędliny i miody.





Przy rozkładaniu i pakowaniu stoiska pomagał mi brat, za co mu bardzo dziękuję :) Zdjęcie poniżej pochodzi ze strony www.zabkowiceslaskie.pl. Znajdziecie tam również zdjęcia innych stoisk. Zapraszam do odwiedzenia i pooglądania :) 

W Dzierżoniowie na Miodobraniu było bardzo podobnie - może pogoda ciut lepsza, bo nie padało.



Stoisko obok mnie zajmowała Pani, która miała mnóstwo przepięknych koszyków z papierowej wikliny. Każdy był wyjątkowy i inny. Tutaj link do innych stoisk obecnych na Miodobraniu.
Zdjęcie z portalu doba.pl


4 komentarze:

  1. Wspaniałe stoisko i piękne wyroby. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zawsze "szczęście", bo na każdym praktycznie kiermaszu jest deszcz:-) Ale żeby nie było tak źle to na ogół się rozpogadza, taka tradycja;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...