8 sierpnia 2014

Niebieski kosz z pokrywą

Dziś zaprezentuję Wam niebieski kosz z pokrywą, który idealnie nadaje się na przechowywanie ciastek, cukierków lub innych skarbów. 
Jeszcze pracuję nad wykonywaniem pokryw, bo jak widać nie wychodzą idealnie... Jeśli macie jakiś kurs lub rady, jak wykonać poprawienie pokrywkę to z chęcią skorzystam.







Obecnie przygotowuję się do wystawiania swoich prac na jarmarki i kiermasze. Już niedługo przedstawię Wam gdzie i kiedy będzie można zobaczyć i nabyć moje prace. 

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Piękny koszyk . Super pokrywka .Moje pokrywki to koszmar

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokrywki ładniej wychodzą jeśli rurki wkleimy gęściej, tak przynajmniej wynika z mojego doświadczenia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę. Skorzystam następnym razem :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczny kolor koszyka :) Podziwiam wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jest idealnie ! Bo ja bym tak nie potrafila i jestem pelna podziwu Twojej pracy :) Bardzo mi sie podoba i jeszcze ten kolor piekny

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny koszyczek, delikatny motyw bardzo mu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...