2 sierpnia 2014

Szkatułka

Szkatułkę wykonałam z twardej tektury. Na zewnątrz pokryta jest papierem czerpanym, natomiast wewnątrz papierem kredowym. Całość ładnie wygląda kolorystycznie. Niestety nie potrafię zrobić tak dobrego zdjęcia, który odda piękno papieru. Uwierzcie na słowo - jest piękny. 
Nie wiedziałam jak ozdobić wieczko szkatułki, więc przyczepiłam kwiat z papieru nutowego. Wydawał mi się za duży do tego ale teraz mi nawet pasuje :-)

Zobaczcie sami...


Wewnątrz odbiłam stempel. A szkatułka służy mi do przechowywania gumek i spinek do włosów. Dobrym rozwiązaniem umieszczenie tam biżuterii. 






8 komentarzy:

  1. Śliczna szkatułka!!! Róże z papieru nutowego wyglądają cudnie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za miłe odwiedzinki.
    pomysł z pudełkiem miałaś fajny, a wykonanie jest rewelqacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująca, Pięknie wygląda z takim kwiatem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada pieknie , wierze Ci na slowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...