15 września 2014

Relacja z dożynek w Lądku Zdroju

Lądek Zdrój to miejscowość turystyczna, więc spodziewałam się, że odwiedzać moje stoisko będą turyści. Dużo się nie pomyliłam. Miejscowi oraz ośrodki pomocy społecznej się wystawiali a kuracjusze i turyści zwiedzający góry bawili się na dożynkach. Atmosfera oraz program dożynek były sympatyczne. Dziękuję organizatorom za przygotowanie stoiska.
Dodatkowo sprzedawałam ciasto domowego wypieku - jabłecznik oraz miodownik.
Szczegółowe zdjęcia przedmiotów wstawię w kolejnych dniach.

Tak wyglądało  moje stoisko :)


5 komentarzy:

  1. Miałaś świetne stoisko ;) Czekam na więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie uroczystości mają swój niepowtarzalny klimat a Twoje stoisko fajnie się prezentowało:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...