1 października 2014

Taca - drewno + papier

Jakiś czas temu zrobiłam tacę wykonaną w całości z papieru (TU). Ze względów praktycznych, aby taca była bardziej wytrzymała zastosowałam drewniany spód. Odpowiednio zabezpieczyłam go bejcą do drewna. Oczywiście nie obyło się bez dekupażu :) Wykonałam transfer z motywem wieży Eiffla.


A jeśli Francja to oczywiście również Prowansja zagościła u mnie. Co za tym idzie moja ulubiona lawenda. O tym już w kolejnym poście, na który serdecznie zapraszam niebawem.







5 komentarzy:

  1. świetnie pomyślałaś z tym drewnianym dnem. Teraz już będzie niezniszczalna :) Pięknie się prezentuje taca w takim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam :-) piękna taca, z twardym spodem będzie długowieczna :-), a wyplot z papierowej wikliny idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym drewnianym dnem, bardzo ładnie Ci wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam biel i vintage ! Przecudnie CI wyszlo !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...