24 kwietnia 2015

Biżuteria - początki

W głowie mam wiele pomysłów, które stopniowo realizuję. Oto moje początki w tworzeniu biżuterii w technice chainmaille polegające na łączeniu kółeczek (ogniwek) w geometryczne wzory. Trzeba mieć dużo siły w rękach do odginania ogniwek i po kilku próbach już czuję obolałe dłonie. Jednak warte jest to zachodu, bo bardzo podoba mi się taka biżuteria. 

Muszę zaopatrzyć się w półprefabrykaty i koraliki do tworzenia biżuterii. Polecacie jakieś sklepy, które mają duży wybór? Może któreś z nich mają też w sprzedaży ogniwka do chainmaille? Będę wdzięczna za wszelkie informacje :)

Tutaj próbne połączenie kilku elementów. Planuję jeszcze dodać kilka koralików, bo w efekcie chcę otrzymać bransoletkę.

Tak wygląda pojedynczy element, który łączę z kolejnymi.

Jak wam się podoba nowa technika? Nosiłybyście taką biżuterię?

11 komentarzy:

  1. A gdzie zaopatrzyłaś się w te kółeczka? Pojedynczo nie wyglądają zachwycająco, ale wszystkie razem dają niezły efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat znalazłam u mojego chłopaka, który kiedyś robił z nich kolczugę. Widziałam też, że można je kupić w niektórych sklepach internetowych.

      Usuń
  2. Niezwykłe! bardzo ładne początki :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo intrygująca technika! Zapowiadają się ciekawe prace u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie ciekawie :) Zapraszam do częstszych odwiedzin :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też bardzo się podoba chainmaille, póki co przymierzam się mentalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...