10 maja 2015

Ptaszek w klatce

Tym razem dekupaż powstał na starej ramie obitej płótnem. Wyleżała się ta ramka nieużywana kilka dobrych lat... Od dziś zdobi jedną ze ścian w domu. Szarość klatki przełamałam dodając róże. Zieleń liści idealnie oddaje wiosenny nastrój :)
Obrazek nie jest duży, ma zaledwie 18 cm na 24 cm. Klatka z ptaszkiem jest zrobiona transferem, róże to tradycyjny papier ryżowy.


Mam jeszcze jedną taką ramkę i myślę, że ozdobię ją w podobny sposób. Zamierzam zrobić z nich komplet.

Moją pracę zgłaszam na wyzwanie tematyczne "Ptasie radio" . Trzymajcie kciuki za mnie!

Przypominam też o zabawie w linkowe Party u Diany, możecie tam znaleźć mnóstwo ciekawych prac.

25 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na stara ramę!! Za mną też juz chodzi taki pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz zrealizować swój pomysł :)

      Usuń
  2. Piękna praca! Transfer idealny! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej się bałam wykonania transferu, nie zawsze mi wyjdą tak jak bym chciała. Z tego jestem zadowolona i cieszę się, że innym też się podoba :)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki za to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Przepięknie wykonane i połączenie transferu a papierem ryżowym - fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Będę więcej takich połączeń robić:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U Was też jest kolorowo ;)

      Usuń
  6. Bardzo romantyczny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie transferu i decou, bardzo lubię :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo romantyczna wersja klatki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciekawy sposób można przedstawić temat klatek. Jednym z nich jest wersja romantyczna :)

      Usuń
  9. Super pomysł.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca. :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny obrazek. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...