28 lipca 2015

Letnie lawendowe woreczki

Susz lawendowy już dawno temu był przygotowany.
Materiał na woreczki również zakupiony kilka miesięcy temu.

I dopiero teraz był czas żeby wyciągnąć maszynę do szycia i na spokojnie uszyć woreczki. Zdecydowanie mocniejszy kolor w tym roku, wyrazisty fiolet w białe kropki.
Rozmiar 10 cm x 15 cm. 



Jednakże bardziej stonowane również się znajdą - róże na jasnym tle.  Rozmiar 10 cm x 15 cm.


Uszyłam też poduszeczki, których nie trzeba wieszać w szafie tylko można je ułożyć między ubraniami, pościelą. Gdziekolwiek tylko dusza zapragnie ;-) Rozmiar 10 cm x 10 cm.


18 komentarzy:

  1. śliczne woreczki.U mnie tez dziś trochę lawendowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłam i faktycznie u Ciebie też pachnie lawendą :)

      Usuń
  2. Widzę, że nie tylko ja dzisiaj pomyślałam o takich woreczkach :D bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest więcej pasjonatów lawendy :)

      Usuń
  3. Superowe woreczki, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te woreczki, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, uwielbiam takie woreczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam :) Co drugi wieszak w szafie ma powieszony woreczek z suszem lawendowym :)

      Usuń
  6. Świetne woreczki, fioletowe w groszki to moje ulubienice :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę każdemu kto umie dogadać się z maszyną do szycia :) Uwielbiam takie woreczki - są wspaniałym przypomnieniem lata w środku zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się kiedyś wydawało, że maszyna do szycia ma wielkie zęby i gryzie :) Okazało się, że ma tylko jedną malutką igłę i po kilku próbach nawet przyjemnie się z nią pracuje :)
      A woreczki są bardzo proste do uszycia, wystarczy odpowiednio zszyć prostokąty, wypełnić w środku i przywiązać wstążkę. Zapach niesamowity :-)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...